VERTROUWENSCONTACTPERSOON

De vertrouwenscontactpersoon (VCP) is het eerste aanspreekpunt binnen onze club voor iedereen die te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag of daar een vraag over heeft en hier met iemand over wil praten. De VCP fungeert als eerste opvang voor leden (schermers, ouders van schermers, toeschouwers, vrijwilligers, bestuur) met een klacht of een vraag. Ze biedt een luisterend oor, geeft raad en verwijst door voor geschikte hulp. Het gesprek met de VCP is vertrouwelijk.

De vertrouwenscontactpersoon zal niet zelf inhoudelijk de klachten behandelen, maar je de weg naar een goede oplossing proberen aan te geven. De VCP is op de hoogte van de mogelijkheden die er zijn om hulp te krijgen.

Onze vertrouwenscontactpersoion is Sandra Legrand.

Indien de VCP van Rapier niet bereikbaar is, dan kan er ook contact worden opgenomen met het Centrum Veilige Sport. Het Centrum Veilige Sport is alle werkdagen bereikbaar en heeft zowel vrouwelijke als mannelijke vertrouwenspersonen waar je terecht kunt.

CONTACTGEGEVENS CENTRUM VEILIGE SPORT:

Telefoon: 0900 2025590 (bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur)
Website: centrumveiligesport.nl

NB
De emails die je verzendt aan de VCP worden niet opgeslagen op de site van Rapier. Deze komen uitsluitend bij de vertrouwenscontactpersoon terecht en zijn door anderen die toegang hebben tot de website niet toegankelijk. Indien aan het emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een andere persoon dan de aangewezen VCP zou worden gekoppeld, zijn de emails die aan de VCP zijn gezonden, niet in te zien door de nieuwe persoon. Je bent er dus zeker van dat alleen de VCP van de aan haar gerichte emails kennis kan nemen en niemand anders.

TSV Rapier

Elke dinsdag schermen (behalve op feestdagen en de maanden juli en augustus). Zie ook het jaarprogramma.

Jeugd van 19.00 tot 20.00 uur, opgedeeld in beginners en gevorderden.
Volwassenen van 20.00 tot 22.00 uur. De introductiecursus van de volwassenen start tussen 20.00 en 20.15 uur.

Foto sporthal met adres